Job 10 van 13


Report this listing

Solliciteren



Gebouwverantwoordelijke


Functie

Word het hart van onze organisatie! Als nieuwe gebouwverantwoordelijke ben je niet alleen de technische ziel van het provinciehuis, maar ook de architect van een veilige en dynamische werkplek. Hier krijg je de kans om innovatie mee te sturen, beleid mee vorm te geven en een team te inspireren dat net zo gepassioneerd is als jij. Klinkt uitdagend? Solliciteer!

In ruil krijg jij:

  • Voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Opname in een contractuele en statutaire wervingsreserve.
  • Bruto maandloon bij aanvang tussen € 3.714,32 en € 5.779,72. Maak je eigen loonsimulatie op onze website (kies bij de simulatie voor loonschaal A1a).
  • 9 extra's die jij krijgt als nieuwe collega
  • Fijne werkplek in het provinciehuis, Provincieplein 1, 3010 Leuven bij de dienst facilitair beheer.

In het kort:

  • Wat? Contract van onbepaalde duur
  • Voorwaarde? Masterdiploma of gelijkgesteld diploma
  • Waar? Provinciehuis Leuven bij de dienst facilitair beheer
  • Solliciteer ten laatste 1 april 2024

Nog vragen?

  • Over de jobinhoud: Kristof Polfliet, diensthoofd facilitair beheer, kristof.polfliet@vlaamsbrabant.be, 0473 83 45 66
  • Over het selectieproces:
    • Raadpleeg veelgestelde vragen over sollicitaties op onze website
    • Sharon Vanhaelen, medewerker werving en selectie - vacatures@vlaamsbrabant.be - 016 26 77 34

Veel succes en graag tot binnenkort!

Jouw profiel

Wie ben jij en wat houdt de job in?

  1. Een zorgvuldige beheerder:
    • Je zorgt voor de technische uitbating van de site, het gebouw en de installaties, met een ‘hands-on’ mentaliteit :
      • Je maakt afspraken met andere gebruikers van het gebouw.
      • Je neemt maatregelen om een verantwoord energiegebruik te bevorderen. Ook zet je je in voor milieu gerelateerde activiteiten.
      • Je organiseert het onderhoud en de logistieke dienstverlening binnen het provinciehuis.
    • Safety first, dit staat voor jou centraal:
      • Je zorgt voor de veiligheid in en om het gebouw. Gebreken merk je tijdig op en pak je aan.
      • Je organiseert en volgt risicoanalyses op voor arbeidsmiddelen en installaties waarbij je kan rekenen op een uitgebreide ondersteuning van IDPB en de installatieverantwoordelijken.
      • Je maakt en beheert explosieveiligheidsdossiers en zoneringsplannen .
      • Je zorgt ervoor dat de richtlijnen van de camerawet gerespecteerd worden en staat in voor de verwerking van de persoonsgegevens .
  2. Een enthousiaste coach:
    • Je coördineert en organiseert de dagelijkse activiteiten binnen de dienst.
      • Je bouwt momenten van werkoverleg en rapportering in. Je neemt actief deel aan het team- en of dienstoverleg en zorgt voor een goede informatiedoorstroming.
      • Je stimuleert samenwerking.
    • Je coacht en ondersteunt medewerkers bij het behalen van goede resultaten en het ontwikkelen van hun competenties. Je motiveert je medewerkers en geeft feedback.
    • Je rapporteert correct en tijdig aan de leidinggevende en geeft input aan de opvolgingstabellen van de dienst (KPI’s).
  3. Een krak in beleid:
    • Beleidsvoorbereiding :
      • Je stelt, in overleg met het diensthoofd, nota’s met verbetervoorstellen op en neemt gefundeerde standpunten in.
      • Je geeft advies vanuit je eigen expertise.
      • Je communiceert vlot en overtuigt door inhoud en aanpak.
      • Je hebt steeds oog voor de gevolgen van eigen acties op de organisatie en het beleid.
    • Je werkt mee aan de beleidsuitvoering
      • Je staat in voor de praktische en inhoudelijke organisatie en opvolging van de dossiers/projecten/thema's die jou zijn toegewezen.
      • Je bent klantgericht en zorgt zo voor geïnformeerde en gelukkige klanten.
      • Je neemt actief deel aan en/of coördineert (organisatie brede) projecten en houdt hierbij rekening met de belangen van zowel de eigen dienst als deze van de hele organisatie (samenwerking, organisatiebetrokkenheid).
    • Je volgt nieuwe tendensen op:
      • Je verdiept je in relevante materie.
      • Je deelt je kennis met je collega's.
      • Je past nieuwe richtlijnen toe in de praktijk of onderzoekt hoe nieuwe tendensen kunnen toegepast worden.Je formuleert mee de strategische en operationele doelstellingen van de dienst.

Heb je nog vragen over het takenpakket, het team of een andere inhoudelijke vraag? Contacteer de leidinggevende onderaan de vacaturetekst.

  • Teams, diensten, afgevaardigden, directies, ... adviseren en technisch bijstaan
  • De exploitatiebehoeften en –vereisten evalueren (aanpassingen, renovaties, aankopen) en technisch-economische oplossingen bepalen
  • Projecten, plannen, programma?s van aanpassingswerken en onderhoud uitwerken of aanbevelen (planning, technische studies, ...)
  • Domein: Gebouwen

Aanbod

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een masterdiploma of een gelijkgesteld diploma

Hoe verloopt jouw selectieproces?

  1. Solliciteer ten laatste 1 april 2024 via de sollicitatieknop. Laad zeker je cv en je hoogst behaalde diploma op in het Nederlands .
    • Heb je een anderstalig of buitenlands diploma? Neem dan een kijkje op onze FAQ.
    • Ondervind je problemen? Neem dan contact op met Sharon Vanhaelen, via vacatures@vlaamsbrabant.be of via 016 26 77 34.
  2. Heb je niet het juiste diploma op zak? Dan kan je niet deelnemen aan de verdere sollicitatieprocedure.
  3. De selectie start met een screening van je cv en je motivatie voor de functie. Let op: bezorg je cv en motivatie in het Nederlands! We beoordelen jouw cv op volgende criteria (dus zorg ervoor dat er voldoende info instaat):
    • Motivatie
    • Relevante opleidingen
    • Technische bagage
  4. Ben je geslaagd voor de cv-screening en ben je bij de 8 beste kandidaten ? Dan krijg je een uitnodiging voor het selectiegesprek dat plaatsvindt op 10 april 2024 in het provinciehuis.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht